Articolul precedent |
Articolul urmator |
583 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-10-17 12:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1411) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1297) |
SM ISO690:2012 CHIRIAC, Eugenia, NEDBALIUC, Boris, GRIGORCEA, Sofia, ALUCHI, Nicolae. Implementarea conceptului STEAM în elaborarea modelelor bionice. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 132-136. ISBN 978-9975-76-358-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.2, 2021 |
|||||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | |||||||||
|
|||||||||
CZU: 37.02 | |||||||||
Pag. 132-136 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
Biologia oferă modele vii ale căror „mecanisme de construcție și funcționare” au fost aduse la perfecțiune pe parcursul mai multor milioane de ani. Inginerii, fizicienii, matematicienii, chimiștii și arhitecții identifică soluțiile naturale în cazul studierii unor categorii importante de organisme, cum ar fi: mamifere, păsări, pești, moluște, insecte, plante, etc., care ulterior, implementate conduc la aplicații tehnice de multe ori surprinzătoare. Acestea din urmă, reprezintă obiectul de studii al bionicii - știința care se ocupă cu cercetarea structurilor și construcției sistemelor fizice prin analogie cu cele naturale, soluționând o serie de probleme tehnice necesare omenirii. |
|||||||||
Cuvinte-cheie biologie, inginerie, fizică, chimie, artă, Bionica, concept, organisme vii, modele., biology, engineering, physics, Chemistry, art, Bionics, concept, living organisms, models. |
|||||||||
|