Impactul parteneriatului familie-școală în educația pentru toleranță a elevilor mici
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
706 63
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-18 15:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018 (704)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4067)
SM ISO690:2012
ȚURCAN-BALŢAT, Lilia, GÎNCU, Natalia. Impactul parteneriatului familie-școală în educația pentru toleranță a elevilor mici. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 220-224. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Impactul parteneriatului familie-școală în educația pentru toleranță a elevilor mici

CZU: 37.018

Pag. 220-224

Țurcan-Balţat Lilia, Gîncu Natalia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2020


Rezumat

Cercetarea este determinată de importanța parteneriatului familie-școală în educația pentru toleranța elevilor. Conținutul articolului demonstrează necesitatea dezvoltării relației de parteneriat pentru a desfășura cu succes educația pentru toleranța elevilor, deoarece cultura toleranței devine un deziderat al educației și o lege nescrisă care trebuie respectată de membrii unei comunități sociale, inclusiv comunitatea pedagogică, în condițiile în care comunicarea este instrumentul spiritual al omului în procesul de socializare.

Research is determined by the importance of the family-school partnership in the education for tolerance of the students. The content of the article demonstrates the need to develop the partnership relationship in order to successfully carry out education for tolerance of students, because the culture of tolerance is becoming a desideratum of education and an unwritten law to be respected by members of a social community, including the pedagogical community, in the conditions in which communication is the man's spiritual instrument in the process of socialization.

Cuvinte-cheie
parteneriat, familie, şcoală, elevi, toleranţa,

partnership, family, school, students, tolerance