Articolul precedent |
Articolul urmator |
706 63 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 15:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018 (704) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4067) |
SM ISO690:2012 ȚURCAN-BALŢAT, Lilia, GÎNCU, Natalia. Impactul parteneriatului familie-școală în educația pentru toleranță a elevilor mici. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 220-224. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018 | ||||||
Pag. 220-224 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cercetarea este determinată de importanța parteneriatului familie-școală în educația pentru toleranța elevilor. Conținutul articolului demonstrează necesitatea dezvoltării relației de parteneriat pentru a desfășura cu succes educația pentru toleranța elevilor, deoarece cultura toleranței devine un deziderat al educației și o lege nescrisă care trebuie respectată de membrii unei comunități sociale, inclusiv comunitatea pedagogică, în condițiile în care comunicarea este instrumentul spiritual al omului în procesul de socializare. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat, familie, şcoală, elevi, toleranţa, partnership, family, school, students, tolerance |
||||||
|