Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 15:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018 (704) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4072) |
![]() ȚURCAN-BALŢAT, Lilia, GÎNCU, Natalia. Impactul parteneriatului familie-școală în educația pentru toleranță a elevilor mici. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 220-224. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018 | ||||||
Pag. 220-224 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Cercetarea este determinată de importanța parteneriatului familie-școală în educația pentru toleranța elevilor. Conținutul articolului demonstrează necesitatea dezvoltării relației de parteneriat pentru a desfășura cu succes educația pentru toleranța elevilor, deoarece cultura toleranței devine un deziderat al educației și o lege nescrisă care trebuie respectată de membrii unei comunități sociale, inclusiv comunitatea pedagogică, în condițiile în care comunicarea este instrumentul spiritual al omului în procesul de socializare. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat, familie, şcoală, elevi, toleranţa, partnership, family, school, students, tolerance |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-114835</doi_batch_id> <timestamp>1719296938</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <isbn>978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Impactul parteneriatului familie-școală în educația pentru toleranță a elevilor mici</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Lilia</given_name> <surname>Țurcan-Balţat</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Natalia</given_name> <surname>Gîncu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2020</year> </publication_date> <pages> <first_page>220</first_page> <last_page>224</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>