Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 15:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018 (704) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4072) |
![]() ȚURCAN-BALŢAT, Lilia, GÎNCU, Natalia. Impactul parteneriatului familie-școală în educația pentru toleranță a elevilor mici. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 220-224. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018 | ||||||
Pag. 220-224 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Cercetarea este determinată de importanța parteneriatului familie-școală în educația pentru toleranța elevilor. Conținutul articolului demonstrează necesitatea dezvoltării relației de parteneriat pentru a desfășura cu succes educația pentru toleranța elevilor, deoarece cultura toleranței devine un deziderat al educației și o lege nescrisă care trebuie respectată de membrii unei comunități sociale, inclusiv comunitatea pedagogică, în condițiile în care comunicarea este instrumentul spiritual al omului în procesul de socializare. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat, familie, şcoală, elevi, toleranţa, partnership, family, school, students, tolerance |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Țurcan-Balţat, L.G.</dc:creator> <dc:creator>Gîncu, N.</dc:creator> <dc:date>2020</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Cercetarea este determinată de importanța parteneriatului familie-școală în educația pentru toleranța elevilor. Conținutul articolului demonstrează necesitatea dezvoltării relației de parteneriat pentru a desfășura cu succes educația pentru toleranța elevilor, deoarece cultura toleranței devine un deziderat al educației și o lege nescrisă care trebuie respectată de membrii unei comunități sociale, inclusiv comunitatea pedagogică, în condițiile în care comunicarea este instrumentul spiritual al omului în procesul de socializare.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Research is determined by the importance of the family-school partnership in the education for tolerance of the students. The content of the article demonstrates the need to develop the partnership relationship in order to successfully carry out education for tolerance of students, because the culture of tolerance is becoming a desideratum of education and an unwritten law to be respected by members of a social community, including the pedagogical community, in the conditions in which communication is the man's spiritual instrument in the process of socialization.</p></dc:description> <dc:source>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective (Vol. 3) 220-224</dc:source> <dc:subject>parteneriat</dc:subject> <dc:subject>familie</dc:subject> <dc:subject>şcoală</dc:subject> <dc:subject>elevi</dc:subject> <dc:subject>toleranţa</dc:subject> <dc:subject>partnership</dc:subject> <dc:subject>family</dc:subject> <dc:subject>school</dc:subject> <dc:subject>students</dc:subject> <dc:subject>tolerance</dc:subject> <dc:title>Impactul parteneriatului familie-școală în educația pentru toleranță a elevilor mici</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>