Articolul precedent |
Articolul urmator |
511 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-22 00:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02:792.8 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Teatru. Artă scenică. Reprezentații teatrale (521) |
SM ISO690:2012 ACCIU, Victoria, DAMIAN, Liubovi, MASLÎGHIN, Anastasia. Particularități de dezvoltare a capacităților coregrafice la elevii claselor primare. In: Unicitate şi diversitate prin folclor: Simpozionul Internaţional Ştiinţifico-cultural, Ed. 2, 10-11 mai 2019, Chişinău. Chişinău: Tipogr. Garomont Studio, 2019, Ediția 2, pp. 11-20. ISBN 978-9975-134-66-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Unicitate şi diversitate prin folclor Ediția 2, 2019 |
||||||
Simpozionul "Unicitate şi diversitate prin folclor" 2, Chişinău, Moldova, 10-11 mai 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.02:792.8 | ||||||
Pag. 11-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects the peculiar properties of the choreographic abilities development of Primary School children. The basic choreographic abilities include: coordination of movements, free orientation in space, rhythm, motor memory, expressiveness of performing dance movements. Components of abilities, age-related features and stages of their development constitute the theoretical basis of the system of general choreographic education of primary school children. |
||||||
|