Particularități de dezvoltare a capacităților coregrafice la elevii claselor primare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
510 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-22 00:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02:792.8 (2)
Kinds of school providing general education (2016)
Theatre. Stagecraft. Dramatic performances (521)
SM ISO690:2012
ACCIU, Victoria, DAMIAN, Liubovi, MASLÎGHIN, Anastasia. Particularități de dezvoltare a capacităților coregrafice la elevii claselor primare. In: Unicitate şi diversitate prin folclor: Simpozionul Internaţional Ştiinţifico-cultural, Ed. 2, 10-11 mai 2019, Chişinău. Chişinău: Tipogr. Garomont Studio, 2019, Ediția 2, pp. 11-20. ISBN 978-9975-134-66-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Unicitate şi diversitate prin folclor
Ediția 2, 2019
Simpozionul "Unicitate şi diversitate prin folclor"
2, Chişinău, Moldova, 10-11 mai 2019

Particularități de dezvoltare a capacităților coregrafice la elevii claselor primare

CZU: 373.3.02:792.8

Pag. 11-20

Acciu Victoria1, Damian Liubovi2, Maslîghin Anastasia2
 
1 Liceul Teoretic „M. Lomonosov“, mun. Chișinău,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 29 martie 2020


Rezumat

This article reflects the peculiar properties of the choreographic abilities development of Primary School children. The basic choreographic abilities include: coordination of movements, free orientation in space, rhythm, motor memory, expressiveness of performing dance movements. Components of abilities, age-related features and stages of their development constitute the theoretical basis of the system of general choreographic education of primary school children.