Articolul precedent |
Articolul urmator |
808 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-11 23:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (85) |
Probleme generale de didactică și metodică (1256) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4290) |
SM ISO690:2012 FLOREAN, Mihail. Metode didactice valorizate. In: Interuniversitaria, Ed. 9, 16 mai 2013, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, Ediția 09, Vol.1, pp. 104-107. ISBN 978-9975-50-061-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 09, Vol.1, 2014 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 9, Bălți, Moldova, 16 mai 2013 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 104-107 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article proposes an overview of the concept of teaching method, how to approach it today. It presents one of the factors determining the choice of teaching methods and the concept of valorisation the method. As a valorised example methods are proposed two methods developed by the author: Who answers and Cube. |
||||||
Cuvinte-cheie Method, information and communication technology, valorised method, educational game who answer, Cube Method |
||||||
|