Teoriile științifice ale învățării reflexive în pedagogia interactive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
756 51
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 06:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.012 (40)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
DORONIN, Natalia. Teoriile științifice ale învățării reflexive în pedagogia interactive. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 267-269. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Teoriile științifice ale învățării reflexive în pedagogia interactive

CZU: 37.012

Pag. 267-269

Doronin Natalia12
 
1 Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

Pedagogia interactivă centrată pe educat, promovează un model de instruire reflexiv-interactiv, care încurajează reflecția interioară, evidențiază libertatea intelectuală, autonomia, autoaprecierea, automonitorizarea, interacțiunea psihosocială, cooperarea de grup, experiențele proprii ale studentului Educația se bazează pe teorii științifice moderne. Constructivismul este cea mai importantă teorie a învățării reflexive, alături de socioconstructivism, teoria cognitivă, social-cognitivă și gestaltistă care susțin că metacogniţia joacă un rol important în achiziţia cunoştinţelor, proces facilitat de profesor.

The student-centered interactive pedagogy promotes a reflexive-interactive training model, which encourages inner reflection, highlights intellectual freedom, autonomy, self-esteem, selfmonitoring, psychosocial interaction, group cooperation, student's own experiences. Education is based on modern scientific theories. Constructivism is the most important theory of refletive learning, together with socioconstructivism, cognitive, social-cognitive and gestalt theory, which argue that metacognition plays an important role in the acquisition of knowledge, a process facilitated by the teacher.

Cuvinte-cheie
Învățare (Î), teorii științifice, metacogniția (M)