Articolul precedent |
Articolul urmator |
775 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-03 08:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.012 (40) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 DORONIN, Natalia. Teoriile științifice ale învățării reflexive în pedagogia interactive. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 267-269. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.012 | ||||||
Pag. 267-269 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pedagogia interactivă centrată pe educat, promovează un model de instruire reflexiv-interactiv, care încurajează reflecția interioară, evidențiază libertatea intelectuală, autonomia, autoaprecierea, automonitorizarea, interacțiunea psihosocială, cooperarea de grup, experiențele proprii ale studentului Educația se bazează pe teorii științifice moderne. Constructivismul este cea mai importantă teorie a învățării reflexive, alături de socioconstructivism, teoria cognitivă, social-cognitivă și gestaltistă care susțin că metacogniţia joacă un rol important în achiziţia cunoştinţelor, proces facilitat de profesor. |
||||||
Cuvinte-cheie Învățare (Î), teorii științifice, metacogniția (M) |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Doronin, N.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Teoriile științifice ale învățării reflexive în pedagogia interactive</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-299-1</relatedIdentifier> <subjects> <subject>Învățare (Î)</subject> <subject>teorii științifice</subject> <subject>metacogniția (M)</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.012</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Pedagogia interactivă centrată pe educat, promovează un model de instruire reflexiv-interactiv, care încurajează reflecția interioară, evidențiază libertatea intelectuală, autonomia, autoaprecierea, automonitorizarea, interacțiunea psihosocială, cooperarea de grup, experiențele proprii ale studentului Educația se bazează pe teorii științifice moderne. Constructivismul este cea mai importantă teorie a învățării reflexive, alături de socioconstructivism, teoria cognitivă, social-cognitivă și gestaltistă care susțin că metacogniţia joacă un rol important în achiziţia cunoştinţelor, proces facilitat de profesor.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The student-centered interactive pedagogy promotes a reflexive-interactive training model, which encourages inner reflection, highlights intellectual freedom, autonomy, self-esteem, selfmonitoring, psychosocial interaction, group cooperation, student's own experiences. Education is based on modern scientific theories. Constructivism is the most important theory of refletive learning, together with socioconstructivism, cognitive, social-cognitive and gestalt theory, which argue that metacognition plays an important role in the acquisition of knowledge, a process facilitated by the teacher.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>