Delimitări conceptuale a modelului educației interculturale la elevii claselor primare din perspectiva factorilor etnopedagogici
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
529 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-03 10:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3 (782)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
BUZULAN, Zina. Delimitări conceptuale a modelului educației interculturale la elevii claselor primare din perspectiva factorilor etnopedagogici. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi management educaţional, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 5, pp. 21-24. ISBN 978-9975-76-302-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Delimitări conceptuale a modelului educației interculturale la elevii claselor primare din perspectiva factorilor etnopedagogici

CZU: 373.3

Pag. 21-24

Buzulan Zina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 29 februarie 2020