Limbajul pedagogic în logica atitudinii profesionale a cadrelor didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
543 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 01:45
SM ISO690:2012
SURUCEANU, Maria. Limbajul pedagogic în logica atitudinii profesionale a cadrelor didactice. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 383-388. ISBN 978-9975-48-068-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 2-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Limbajul pedagogic în logica atitudinii profesionale a cadrelor didactice


Pag. 383-388

Suruceanu Maria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

The professional language strongly influences the teacherteacher relation in the educational practice and its constructive consistency as deciding tool in behavior regulation, resides in the comprehension of its attractive character in successful fulfillment of the pedagogical activity. Through the pedagogical language, the pedagogical facts and concepts are highlighted, being in fact, the language of a valid pedagogical experience.