Articolul precedent |
Articolul urmator |
543 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 01:45 |
SM ISO690:2012 SURUCEANU, Maria. Limbajul pedagogic în logica atitudinii profesionale a cadrelor didactice. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 383-388. ISBN 978-9975-48-068-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 2-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 383-388 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The professional language strongly influences the teacherteacher relation in the educational practice and its constructive consistency as deciding tool in behavior regulation, resides in the comprehension of its attractive character in successful fulfillment of the pedagogical activity. Through the pedagogical language, the pedagogical facts and concepts are highlighted, being in fact, the language of a valid pedagogical experience. |
||||||
|