Articolul precedent |
Articolul urmator |
495 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-08 20:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:54 (38) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
SM ISO690:2012 GUMENNAIA, Dina. Dezvoltarea potențialului de creație la chimie în cadrul metodelor interactive de instruire. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 207-210. ISBN 978-9975-76-304-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:54 | ||||||
Pag. 207-210 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Creativitatea prezintă o calitate valoroasă care este indispensabil necesară pentru activitatea profesională în condițiile modificărilor din societate. Sistemul educațional este într-un proces de reformare, impus inclusiv și de reforma curriculară. Dezvoltarea personalității creative, inclusiv la disciplina chimia depinde de metodologia aplicată și trebuie realizată în baza unei analize psihopedagogice profunde. Procesul de elaborare a ideilor/produselor originale personale pune bazele dezvoltării independente pe parcursul întregii vieți, fapt care poate asigura durabilitatea socială. |
||||||
|