Dezvoltarea potențialului de creație la chimie în cadrul metodelor interactive de instruire
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
495 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-08 20:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:54 (38)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
SM ISO690:2012
GUMENNAIA, Dina. Dezvoltarea potențialului de creație la chimie în cadrul metodelor interactive de instruire. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 207-210. ISBN 978-9975-76-304-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Dezvoltarea potențialului de creație la chimie în cadrul metodelor interactive de instruire

CZU: 37.016:54

Pag. 207-210

Gumennaia Dina
 
Liceul Teoretic „Constantin Popovici”, s. Nihoreni, r. Râșcani
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Creativitatea prezintă o calitate valoroasă care este indispensabil necesară pentru activitatea profesională în condițiile modificărilor din societate. Sistemul educațional este într-un proces de reformare, impus inclusiv și de reforma curriculară. Dezvoltarea personalității creative, inclusiv la disciplina chimia depinde de metodologia aplicată și trebuie realizată în baza unei analize psihopedagogice profunde. Procesul de elaborare a ideilor/produselor originale personale pune bazele dezvoltării independente pe parcursul întregii vieți, fapt care poate asigura durabilitatea socială.