Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-26 14:43 |
![]() DAHAMSHI, Fahed. The school as a safe environment. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 95-98. ISBN 978-9975-48-068-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 2-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 95-98 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Asigurarea unui mediu educaţional sigur şi stimulativ este esenţială pentru procesul de instruire. Printre factorii ce condiţionează crearea unui mediu favorabil, în care elevii s-ar simţi în siguranţă, apreciaţi, implicaţi şi responsabili de conduita şi de succesul lor şcolar este şi prevenirea violenţei şcolare. Cu scopul prevenirii violenţei şcolare se propune elaborarea unui program bine fondat, cu implicarea administraţiei, personalului didactic, elevilor, personalului auxiliar şi a membrilor comunităţii. |
||||||
|