Articolul precedent |
Articolul urmator |
545 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-05-27 20:07 |
SM ISO690:2012 ZOLOTARIOV, Elena. Renovarea calitativa a practicii educationale din perspectiva spiritualizarii învatamântului. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 8, 8-9 decembrie 2017, Chişinău. Chişinău, 2018: "Print-Caro" SRL, 2017, Ediția 8, pp. 140-151. ISBN 978-9975-3168-9-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 8, 2017 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 8, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 140-151 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ca răspuns la provocările societale generate de aprofundarea continuă a crizei în domeniul valorilor spirituale și morale articolul dat scoate în prima linie argumentarea necesității acute și a căilor viabile pentru a reîntoarce școala autohtonă la misiunea de umanizare și spiritualizare a naturii ființei umane. Prezenta lucrare vizează un proiect de inițiative inovaționale – produs al propriilor investigații științifice ale autorului, care au culminat cu dezvoltarea și transpunerea în viață a unei originale concepții de intervenție pedagogică, întruchipată într-un sistem practic de educație spirituală și morală a personalității în evoluție. Studiul urmărește sensibilizarea și impulsionarea comunității pedagogice pentru schimbarea de perspectivă a practicii școlare către valorile democrației, reconstituirea demersurilor, dezvoltarea competențelor profesionale necesare, care să poată garanta accesul omului în creștere la un sistem de învățământ, întemeiat pe concepțiile europene noi, compatibile cu valorile spirituale /morale, naționale și universale. |
||||||
Cuvinte-cheie criza învățământului, cultura inovării, scopul educației inovative, „vechea orientare”, noua paradigmă, elementele forte ale schimbării, education crisis, innovation culture, innovative education purpose „old guidance”, new paradigm, strong elements of change |
||||||
|