Articolul precedent |
Articolul urmator |
494 0 |
SM ISO690:2012 VOLCOV, Valeriu. Ghidarea social-pedagogică a copilului în cadrul sistemului de învăţământ complementar. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 212-218. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 212-218 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents a vision of children's social-pedagogical guidance process within complementary education system. In this context, it outlines three groups of purposes of social-pedagogical guidance – ideal, personified and procedural purposes, and tasks, which solutions in the process of social-pedagogical guidance. There are described the stages of the process and the principles of social-pedagogical guidance. |
||||||
|