Ghidarea social-pedagogică a copilului în cadrul sistemului de învăţământ complementar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
494 0
SM ISO690:2012
VOLCOV, Valeriu. Ghidarea social-pedagogică a copilului în cadrul sistemului de învăţământ complementar. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 212-218. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Ghidarea social-pedagogică a copilului în cadrul sistemului de învăţământ complementar


Pag. 212-218

Volcov Valeriu
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 23 februarie 2020


Rezumat

The article presents a vision of children's social-pedagogical guidance process within complementary education system. In this context, it outlines three groups of purposes of social-pedagogical guidance – ideal, personified and procedural purposes, and tasks, which solutions in the process of social-pedagogical guidance. There are described the stages of the process and the principles of social-pedagogical guidance.