Unele particularităţi de formare a competenţelor comunicative în contextul glotodidacticii (în cadrul facultăţilor cu profil nefilologic)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
518 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-10 19:02
SM ISO690:2012
VOLOHOVA, Natalia, RUGA, Ecaterina, CHIRDEACHIN, Alexei. Unele particularităţi de formare a competenţelor comunicative în contextul glotodidacticii (în cadrul facultăţilor cu profil nefilologic). In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 83-87. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Unele particularităţi de formare a competenţelor comunicative în contextul glotodidacticii (în cadrul facultăţilor cu profil nefilologic)


Pag. 83-87

Volohova Natalia1, Ruga Ecaterina1, Chirdeachin Alexei2
 
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 23 februarie 2020


Rezumat

One of the didactical principles is that of conscious assimilation of learning material. Requirements of today’s pedagogy involve focusing on forming the competences as teaching process finalities. Teaching a foreign language as a non-specialty subject has its peculiarities. Teaching, learning (and assessment) are presented as operational elements of the educational process, they act interdependently ensuring the development of its organic unity. In this regard, the article addresses the issue of developing communicative competences in the context of language teaching.