Strategii de prevenire a agresivităţii în mediul şcolar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
940 85
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 15:04
SM ISO690:2012
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Strategii de prevenire a agresivităţii în mediul şcolar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi managementul educaţiei, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 5, pp. 38-43. ISBN 978-9975-76-233-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2018
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018

Strategii de prevenire a agresivităţii în mediul şcolar


Pag. 38-43

Creangă (Davidescu) Elena
 
Școala primară nr. 12 „Anatol Popovici”
 
 
Disponibil în IBN: 19 februarie 2020


Rezumat

Profesorii au adesea impresia că acei elevi care au un comportament direct şi spontan sunt agresivi. Adesea, un asemenea elev este extrem de neliniştit, acţionează impulsiv, îi loveşte pe colegi fără nici un motiv aparent sau deseori cu un motiv bine întemeiat, este neascultător, vorbeşte tare, întrerupe adesea, îi tachinează şi îi provoacă pe ceilalţi, stârneşte comportamente similare în ceilalţi copii şi încearcă să-i domine. Uneori copilul este considerat agresiv în situaţii când el doar îşi exprimă furia. Actele agresive nu sunt expresia reală a mâniei, ci doar deflecţii ale adevăratelor sentimente. În acest context, vom analiza strategiile de prevenire a agresivităţii în mediul şcolar, iniţiate de  profesor.

Cuvinte-cheie
agresivitate, comportament agresiv, furia, prevenirea agresivităţii, reducerea agresivităţii, surse ale agresivităţii

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Creangă (Davidescu), E.</creatorName>
<affiliation>Școala primară nr. 12 „Anatol Popovici”, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Strategii de prevenire a agresivităţii &icirc;n mediul şcolar</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2018</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-233-5</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>agresivitate</subject>
<subject>comportament agresiv</subject>
<subject>furia</subject>
<subject>prevenirea agresivităţii</subject>
<subject>reducerea agresivităţii</subject>
<subject>surse ale agresivităţii</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2018</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Profesorii au adesea impresia că acei elevi care au un comportament direct şi spontan sunt agresivi. Adesea, un asemenea elev este extrem de neliniştit, acţionează impulsiv, &icirc;i loveşte pe colegi fără nici un motiv aparent sau deseori cu un motiv bine &icirc;ntemeiat, este neascultător, vorbeşte tare, &icirc;ntrerupe adesea, &icirc;i tachinează şi &icirc;i provoacă pe ceilalţi, st&acirc;rneşte comportamente similare &icirc;n ceilalţi copii şi &icirc;ncearcă să-i domine. Uneori copilul este considerat agresiv &icirc;n situaţii c&acirc;nd el doar &icirc;şi exprimă furia. Actele agresive nu sunt expresia reală a m&acirc;niei, ci doar deflecţii ale adevăratelor sentimente. &Icirc;n acest context, vom analiza strategiile de prevenire a agresivităţii &icirc;n mediul şcolar, iniţiate de&nbsp; profesor.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>