Valorificarea instruirii problematizate în formarea capacităților intelectuale la elevii de vârstă școlară mică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
484 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-25 13:38
SM ISO690:2012
FLUIERAR, Valentina. Valorificarea instruirii problematizate în formarea capacităților intelectuale la elevii de vârstă școlară mică. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 35-39. ISBN 978-9975-76-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Valorificarea instruirii problematizate în formarea capacităților intelectuale la elevii de vârstă școlară mică


Pag. 35-39

Fluierar Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2020


Rezumat

 Problema abordată reflectă aspectele esențiale ale formării capacităților intelectuale sugerând că, în ansamblu, condiția de realizare a educației intelectuale se înscrie pe o traiectorie extrem de complexă în contextul întâmpinării diferitor obstacole generate de schimbările permanente ale societății. Disponibilitatea bogăției instrumentale și experiența pedagogică avansată demonstrează necesitatea implementării tehnologiilor didactice în direcția dezvoltării capacităților intelectuale la elevii de vârstă școlară mică, a căror bază didactico-metodică este capabilă instruirea problematizată.

The problem addressed reflects the essential aspects of intellectual capacity formation, suggesting that the condition for achieving intellectual education as a whole is on a very complex path in the context of meeting various obstacles created by the permanent changes of society. The availability of instrumental wealth and the advanced pedagogical experience demonstrate the need to implement didactic technologies in the direction of developing intellectual capacities in pupils of low school age, whose didactic-methodological base is capable of problem-solving.