Elucidarea capacității de a învăța la persoanele de vîrsta a doua
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
533 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-02 10:24
SM ISO690:2012
PURICI, Ion. Elucidarea capacității de a învăța la persoanele de vîrsta a doua. In: Dezvoltarea inovativă, colaborativă, incluzivă a cooperativelor: teorie, practică, perspective: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională, Ed. 1, 13-14 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Univ. Cooperatist-Comercială din Moldova, 2018, V.2, pp. 147-150. ISBN 978-99753272-7-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea inovativă, colaborativă, incluzivă a cooperativelor: teorie, practică, perspective
V.2, 2018
Conferința "Dezvoltarea inovativă, colaborativă, incluzivă a cooperativelor: teorie, practică, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 13-14 septembrie 2018

Elucidarea capacității de a învăța la persoanele de vîrsta a doua


Pag. 147-150

Purici Ion
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 februarie 2020


Rezumat

The article analyzes the specifics of the adult learning process. Various concepts and theories of pedagogy and andragogy on the specifics of learning in adults are analyzed. Thus, by developing adult education programs, it is necessary to take into account modern science that studies the evolution of personal specificity, age in general and how to receive information in particular. Finally, recommendations are made to facilitate the adult learning process.  

Cuvinte-cheie
adult, learning process, pedagogy, andragogy