Articolul precedent |
Articolul urmator |
533 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-02 10:24 |
SM ISO690:2012 PURICI, Ion. Elucidarea capacității de a învăța la persoanele de vîrsta a doua. In: Dezvoltarea inovativă, colaborativă, incluzivă a cooperativelor: teorie, practică, perspective: Conferinţa ştiinţifico-practică internaţională, Ed. 1, 13-14 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Univ. Cooperatist-Comercială din Moldova, 2018, V.2, pp. 147-150. ISBN 978-99753272-7-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea inovativă, colaborativă, incluzivă a cooperativelor: teorie, practică, perspective V.2, 2018 |
||||||
Conferința "Dezvoltarea inovativă, colaborativă, incluzivă a cooperativelor: teorie, practică, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 13-14 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 147-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article analyzes the specifics of the adult learning process. Various concepts and theories of pedagogy and andragogy on the specifics of learning in adults are analyzed. Thus, by developing adult education programs, it is necessary to take into account modern science that studies the evolution of personal specificity, age in general and how to receive information in particular. Finally, recommendations are made to facilitate the adult learning process. |
||||||
Cuvinte-cheie adult, learning process, pedagogy, andragogy |
||||||
|