Articolul precedent |
Articolul urmator |
784 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-04 20:31 |
SM ISO690:2012 КАРТАВЫХ, Татьяна, SOLOMATIN, Ala, ŢURCAN, Natalia. Изучение эффективности участия компании в выставках. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, Ed. 21, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2019, Ediţia a 21-a , pp. 116-120. ISBN 978-9975-75-968-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii Ediţia a 21-a , 2019 |
||||||
Conferința "Competitivitate şi inovare în economia cunoaşterii" 21, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
JEL: 5,21 | ||||||
Pag. 116-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The exhibition is an effective marketing tool. Many companies do not analyze the effectiveness of participation in exhibitions. This leads to the likelihood of repeating errors. The authors proposed a comprehensive approach to assessing the effectiveness of the exhibition activities of the company. This article may be useful to specialists in the field of exhibition business, students and masters. |
||||||
Cuvinte-cheie exhibition, financial efficiency, intangible returns, exhibitor |
||||||
|