Articolul precedent |
Articolul urmator |
474 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-16 11:08 |
SM ISO690:2012 NEAGU, Gheorghe. Calitatea formării profesionale juridice în viziunea masteranzilor. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 148-150. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 148-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol este dedicat analizei opiniei masteranzilor cu privire la calitatea procesului formării profesionale juridice. Rezultatele investigaţiilor psihosociologice demonstrează faptul că masteranzii apreciază destul de înalt calitatea acestui proces, îndeosebi profesionalismul cadrelor didactice, instruirea clinică juridică: în perioada 2005-2009, studenţii au acordat consultanţă juridică la 2190 de beneficiari, au reprezentat 480 de clienţi în judecată şi au întocmit 1015 de cereri de chemare în judecată. Or, o competenţă poate fi dezvoltată numai într-o situaţie, prin tratarea cu succes a acesteia. În acelaşi timp, în procesul formării profesionale se manifestă şi anumite carenţe: îndeosebi urmează să fie modernizat curriculum-ul universitar şi perfecţionate tehnologiile de predare-învăţare-evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie formare profesională juridică, calitatea procesului de formare profesională, competențe, curriculum universitar, metode active şi interactive de predare-învăţare, instruire clinică, consultanță juridică, consolidarea legăturilor cu beneficiarii, formaţion professionnelle, qualité du processus de formation professionnelle, compétences, curricula universitaire, méthodes actives et interactives d’enseignement – apprentissage, formation clinique, consultation juridique, consolidation des relations avec les bénéficiaires |
||||||
|