Психологические аспекты профессионального становления личности студента
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
525 0
SM ISO690:2012
ГУЦУ, Наталия. Психологические аспекты профессионального становления личности студента. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 106-109. ISBN 978-9975-50-060-9 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective"
Bălți, Moldova, 25 mai 2011

Психологические аспекты профессионального становления личности студента


Pag. 106-109

Гуцу Наталия
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

Articol se axează pe esenţa psihologică în formarea personalităţii studentului din perspectiva viitoarei profesii. Se realizează o analiză în baza particularităţilor de vîrstă şi sociale. Nivelul conştientizării alegerii  vocaţionale este diferit. În formarea atitudinii studentului faţă de activitatea de învăţare şi rezultatul învăţării se valorifică reprezentările acestuia despre viitoarea activitate profesională.

The article deals with the psychological essence of student development from the point of view of the future profession. The investigation is done on the basis of students' age and social peculiarities. The professional orientation may be quite varied depending on the students' background. What students know about and think of their profession influences their attitude towards studying.  

Cuvinte-cheie
instruire vocaţională, factorii subiectivi şi obiectivi ai autodeterminării profesionale, tipul personalităţii şi tipul mediulu social, portretul psihologic al studentului, reprezentările despre profesie, motivaţia, identificarea profesională, pregătirea profesională,

Vocational training., The subjective and objective factors of professional self-determination., The personality type and the social environmental type., The student's psychological portrait., The image (idée) of the profession., motivation., Professional identification., professional training