Învăţarea eficientă – modalitate de realizare a competenţelor profesionale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
763 77
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-22 18:09
SM ISO690:2012
. Învăţarea eficientă – modalitate de realizare a competenţelor profesionale. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 102-105. ISBN 978-9975-50-060-9 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective"
Bălți, Moldova, 25 mai 2011

Învăţarea eficientă – modalitate de realizare a competenţelor profesionale


Pag. 102-105

1, 2
 
1 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

Învăţarea reprezintă un proces educativ, dirijat şi evaluat, direct sau indirect, de profesor, care constă în asimilarea, transformarea, adaptarea, ameliorarea, reconstruirea, fixarea şi reproducerea conştientă, progresivă, voluntară şi relativ independentă a competenţelor, aptitudinilor şi abilităţilor. Prin procesul de instruire, sînt achiziţionate şi realizate competenţele profesionale. În vederea realizării cu succes a acestui act profesional, este necesar ca fiecare profesor să-şi reorganizeze activitatea dintr-o perspectivă şi dimensiune didactică nouă.  

L'apprentissage est un aspect du processus éducatif, conduit et évalué directement ou indirectement par l'enseignant, qui consiste en assimilation, transformation, accommodation, amélioration, reconstruction, fixation et reproduction consciente, progressive, volontaires et relativement interdépendante des compétences, aptitudes et attitudes. Par le processus de l’apprentissage on acquérit et on réalise des compétences professionelles.Pour que cet acte de professionnalisme puisse etre réalisé avec le succès il est nécessaire que chaque enseignant réorganise le travaille dans une nouvelle vision et dimension didactique.    

Cuvinte-cheie
învăţare, competențe, metode de instruire, procedee, scopuri individuale creative,

l'apprentissage, les compétences, méthodes d'enseignement, feuilles méthodique, résumé de repère, tîches individuelle créatif