Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-22 18:09 |
![]() . Învăţarea eficientă – modalitate de realizare a competenţelor profesionale. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 102-105. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 102-105 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Învăţarea reprezintă un proces educativ, dirijat şi evaluat, direct sau indirect, de profesor, care constă în asimilarea, transformarea, adaptarea, ameliorarea, reconstruirea, fixarea şi reproducerea conştientă, progresivă, voluntară şi relativ independentă a competenţelor, aptitudinilor şi abilităţilor. Prin procesul de instruire, sînt achiziţionate şi realizate competenţele profesionale. În vederea realizării cu succes a acestui act profesional, este necesar ca fiecare profesor să-şi reorganizeze activitatea dintr-o perspectivă şi dimensiune didactică nouă. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, competențe, metode de instruire, procedee, scopuri individuale creative, l'apprentissage, les compétences, méthodes d'enseignement, feuilles méthodique, résumé de repère, tîches individuelle créatif |
||||||
|