Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 22:51 |
![]() NACAI, Lilia. Impactul stilului de comunicare a cadrului didactic universitar asupra succesului activităţii profesionale. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 49-51. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 49-51 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă relaţia dintre stilul, particularităţile de comunicare a cadrelor didactice universitare cu studenţii şi succesul activităţii profesionale. Prezintă interes investigaţia experimentală care reflectă particularităţile de percepere de către studenţi a diferitor stiluri de comunicare didactică şi aprecierea lor. |
||||||
Cuvinte-cheie şcoală superioară, cadre didactice universitare, stiluri de comunicare pedagogică. stilul dictator, deficit de contact, stilul atenţie diferenţiată, stilul hiporeflexiv, stilul hiperreflexiv, stilul rigid, stilul autoritar, stilul axat pe interacţiune activă, high school, university lectures, teaching communication styles, dictator style, lack of contact, carefully distinguished style/ differential attention style, hypo-reflection style, hyper-reflection style, rigid style, authoritarian style, style focused on active interaction |
||||||
|