Impactul stilului de comunicare a cadrului didactic universitar asupra succesului activităţii profesionale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
833 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 22:51
SM ISO690:2012
NACAI, Lilia. Impactul stilului de comunicare a cadrului didactic universitar asupra succesului activităţii profesionale. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 49-51. ISBN 978-9975-50-060-9 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective"
Bălți, Moldova, 25 mai 2011

Impactul stilului de comunicare a cadrului didactic universitar asupra succesului activităţii profesionale


Pag. 49-51

Nacai Lilia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 20 ianuarie 2020


Rezumat

Articolul reflectă relaţia dintre stilul, particularităţile de comunicare a cadrelor didactice universitare cu studenţii şi succesul activităţii profesionale. Prezintă interes investigaţia experimentală care reflectă particularităţile de percepere de către studenţi a diferitor stiluri de comunicare didactică şi aprecierea lor.  

The article reflects the relationship between the university lectures ‘style and features of communication with their students and the success of the professional activity. The experimental investigation represents a point of interest that reflects the students ‘perception of different teaching styles and the assessment of these styles.  

Cuvinte-cheie
şcoală superioară, cadre didactice universitare, stiluri de comunicare pedagogică. stilul dictator, deficit de contact, stilul atenţie diferenţiată, stilul hiporeflexiv, stilul hiperreflexiv, stilul rigid, stilul autoritar, stilul axat pe interacţiune activă,

high school, university lectures, teaching communication styles, dictator style, lack of contact, carefully distinguished style/ differential attention style, hypo-reflection style, hyper-reflection style, rigid style, authoritarian style, style focused on active interaction