Articolul precedent |
Articolul urmator |
679 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-24 23:45 |
SM ISO690:2012 MÂNDÂCANU, Virgil. Formarea competenţei culturii învăţării în contextul tehnologiilor educaţionale. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 47-49. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 47-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Experienţa transformărilor învăţământului pedagogic superior în formă şi conţinut prin Procesul Bologna, conform noii arhitecturi a studiilor (licenţă, masterat, doctorat), bazat pe credite transferabile, pe standarde curriculare şi profesionale, pe creşterea calităţii în educaţie şi cercetare, acum doi ani, ne arată că procesul de formare iniţială, cât şi de reciclare a cadrelor didactice nu poate fi asigurat şi realizat păstrând accentul pe paradigma predării – învăţării – evaluării, pe folosirea tehnologiilor informaţionale (TIC), pe magistrocentrism orientat spre cunoaştere, mobilitatea în Europa fără a renunţa la vechiul sistem de predare. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţa culturii învăţării, paradigma umanistă a managementului interacţiunii subiect subiect al culturii învăţării, managementul culturii învăţării în contextul integralităţii personalităţii tehnologii educaţionale moderne., culture of learning competence, the humanist paradigm of the interaction management subject – culture of learning subject, management of the culture of learning in the context of personality integrality, modern educational technologies |
||||||
|