Perspective ale predării/învăţării limbii române în instituţiile superioare de invăţământ (grupele de studenți alolingvi)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
523 5
Ultima descărcare din IBN:
2021-09-18 16:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:811.135.1'243 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1457)
SM ISO690:2012
NEAGA, Liliana. Perspective ale predării/învăţării limbii române în instituţiile superioare de invăţământ (grupele de studenți alolingvi). In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.3, pp. 188-193. ISBN 978-9975-3370-4-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.3, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Perspective ale predării/învăţării limbii române în instituţiile superioare de invăţământ (grupele de studenți alolingvi)

CZU: 378.147:811.135.1'243

Pag. 188-193

Neaga Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 ianuarie 2020


Rezumat

The issue related to the study of romanian language in the High Institutions opens new opportunities and possibilities for alolingual students. It’s necessary for those students to understand the advantages of studying the romanian language. The abilities of communication in romanian can create good opportunities for a career. Studying romanian language, the students get different knowledges about culture, customs and romanian traditions. The study of romanian language must be a condition for those who wants to have an activity in the Republic of Moldova.