Articolul precedent |
Articolul urmator |
523 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-09-18 16:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:811.135.1'243 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1457) |
SM ISO690:2012 NEAGA, Liliana. Perspective ale predării/învăţării limbii române în instituţiile superioare de invăţământ (grupele de studenți alolingvi). In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.3, pp. 188-193. ISBN 978-9975-3370-4-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.3, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:811.135.1'243 | ||||||
Pag. 188-193 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The issue related to the study of romanian language in the High Institutions opens new opportunities and possibilities for alolingual students. It’s necessary for those students to understand the advantages of studying the romanian language. The abilities of communication in romanian can create good opportunities for a career. Studying romanian language, the students get different knowledges about culture, customs and romanian traditions. The study of romanian language must be a condition for those who wants to have an activity in the Republic of Moldova. |
||||||
|