Dezvoltarea abilităților de comunicare nonviloentă la elevi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
852 41
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 13:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.614-053.2+37.015.3 (2)
Psihologie socială (983)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
POPESCU, Maria, PLEŞCA, Maria. Dezvoltarea abilităților de comunicare nonviloentă la elevi. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.1, pp. 32-45. ISBN 978-9975-3370-2-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.1, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Dezvoltarea abilităților de comunicare nonviloentă la elevi

CZU: 316.614-053.2+37.015.3

Pag. 32-45

Popescu Maria, Pleşca Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2020


Rezumat

Preadolescent and adolescent age implies amplifying the personality structure and emphasizing the differential aspects of its manifestations.These should be taken into account in achieving differentiated and individualized treatment of student education and in stimulating their harmonious psychosocial development.The given development period is optimal for the development of assertive communication skills and the development of assertive behavior in relation to other people.In this paper we propose a program to develop the assertive communication skills and the development of conflict resolution skills.These practical activities to develop assertiveness in gymnasium and lyceum students can be administered at the hours of guidance.