Articolul precedent |
Articolul urmator |
879 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-15 01:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (83) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 CERNEI, Andriana. Utilizarea resurselor Web 2.0 în procesul de predare-evaluare la disciplina Informatica. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 193-202. ISBN 978-9975-76-271-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 193-202 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O ascendență deosebită în ultimii 20 de ani, o constituie, globalizarea şi schimbările tehnologice – procesele ce stau la baza unei noi economii mondiale „pusă în mişcare de tehnologii, alimentată de informaţii şi condusă de cunoştinţe” [1]. Răspândirea acestei noi economii globale are implicaţii majore în structura şi scopurile instituţiilor educaţionale. Perioada de actualitate a informaţiei se micşorează continuu, iar gradul de acces la ea creşte exponenţial. Sistemul educaţional nu mai poate fi axat doar, pe transmiterea unui set rigid de cunoştinţe de la profesor spre elev într-o perioadă fixă de timp. În lume contemporană în care folosirea device-urilor mobile: telefoanelor, iPhonelor, tabletelor a devenit indispensabilă; lume în care elevii percep aceste instrumente ca o necesitate zilnică, de care nu se pot despărți pe parcursul zilei, nici chiar atunci când sunt în clasă, adulților, le revine misiunea de a-i deprinde pe elevi să le folosească eficient în procesul instructiv-educativ. Materialul de față propune o abordare a procesului instructiv-educativ, din perspectiva e-learning-ului, utilizând Tehnologiile Informaționale și Comunicaționale, în particular a resurselor Web 2.0, care devin, deopotrivă, un adevărat aliat al cadrelor didactice și al părinților. |
||||||
Cuvinte-cheie e-learning, proces instructiv-educativ, instruire centrată pe cel ce învață, evaluare, instrumente Web 2.0, e-learning, instructional-educational process, learner-centered training, evaluation, Web 2.0 tools |
||||||
|