Articolul precedent |
Articolul urmator |
896 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-19 17:48 |
SM ISO690:2012 CALARAŞ, Carolina. Cadrul de interacțiune valorică în activitatea cadrului didactic și cultura pedagogică. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 31-33. ISBN 978-9975-76-285-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 31-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu teoretic care elucidează importanța interacțiunii valorice în activitatea cadrului didactic, abordată în contextul culturii pedagogice a acestuia. Autoarea a analizat și corelat următoarele componente ale culturii pedagogice a cadrului didactic: conștiința axiologică; capacitatea și competența profesională; creativitatea îmbinată cu inteligența și charisma personală; actor depozitar și făuritor al culturii; respectarea unității dintre normativitatea și acțiunea morală, conștiința profesională și cea moral-civică. |
||||||
|