Articolul precedent |
Articolul urmator |
614 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-14 09:33 |
SM ISO690:2012 CEBAN, Veronica. Aspecte metodologice ale programării neuro-lingvistice (NLP) în vederea armonizării relațiilor părinți-copii. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 3, pp. 23-26. ISBN 978-9975-76-286-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 23-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Eficacitatea și eficiența personală rezidă în abilitatea persoanei de a fi flexibil și coerent în diverse situații de criză, cât și adaptarea continuă a propriului set de instrumente în sprijinirea managementului emoțional. Întrucât, relațiile părinți-copii oscilează și evoluează diferit de la o etapă la alta, în așa mod, părinții necesită a fi instruiți, sprijiniți și ajutați în formarea-consolidarea competențelor de autodezvoltare/autoperfecționare continuă. În acest context, cunoașterea și posesia tehnicilor NLP contribuie rezultativ la creșterea abilităților de învățare, comunicare, încredere, motivație și atingerea nivelului optim de funcționalitate personală. |
||||||
|