Aspecte metodologice ale programării neuro-lingvistice (NLP) în vederea armonizării relațiilor părinți-copii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
614 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-14 09:33
SM ISO690:2012
CEBAN, Veronica. Aspecte metodologice ale programării neuro-lingvistice (NLP) în vederea armonizării relațiilor părinți-copii. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 3, pp. 23-26. ISBN 978-9975-76-286-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Aspecte metodologice ale programării neuro-lingvistice (NLP) în vederea armonizării relațiilor părinți-copii


Pag. 23-26

Ceban Veronica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2019


Rezumat

Eficacitatea și eficiența personală rezidă în abilitatea persoanei de a fi flexibil și coerent în diverse situații de criză, cât și adaptarea continuă a propriului set de instrumente în sprijinirea managementului emoțional. Întrucât, relațiile părinți-copii oscilează și evoluează diferit de la o etapă la alta, în așa mod, părinții necesită a fi instruiți, sprijiniți și ajutați în formarea-consolidarea competențelor de autodezvoltare/autoperfecționare continuă. În acest context, cunoașterea și posesia tehnicilor NLP contribuie rezultativ la creșterea abilităților de învățare, comunicare, încredere, motivație și atingerea nivelului optim de funcționalitate personală.