The implication of customer education on customer loyalty
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
768 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 18:51
SM ISO690:2012
REMEȘOVSCHI, Natalia, BELIUŢA, Nicoleta, DODON, Nicoleta. Implicaţiile educaţiei consumatorilor asupra loializării consumatorilor. In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători , Ed. Ediţia a XVII-a, 24-25 aprilie 2019, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2019, Ediţia 17, pp. 75-77. ISBN 978-9975-75-961-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 17, 2019
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători"
Ediţia a XVII-a, Chişinău, Moldova, 24-25 aprilie 2019

The implication of customer education on customer loyalty

Implicaţiile educaţiei consumatorilor asupra loializării consumatorilor

JEL: M31, I25

Pag. 75-77

Remeșovschi Natalia, Beliuţa Nicoleta, Dodon Nicoleta
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 decembrie 2019


Rezumat

Nowodays increasing or gaining consumer confidence has become a major concern for all the companies. One of the most important factor of costumer loyalty is consumer education. Many studies have shown the strong effect it has on costumer confidence. In this article we examine how consumer education can build and enhance costumer loyalty.

Cuvinte-cheie
consumer, consumer education, loialty, consumer loialty