Articolul precedent |
Articolul urmator |
768 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 18:51 |
SM ISO690:2012 REMEȘOVSCHI, Natalia, BELIUŢA, Nicoleta, DODON, Nicoleta. Implicaţiile educaţiei consumatorilor asupra loializării consumatorilor. In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători , Ed. Ediţia a XVII-a, 24-25 aprilie 2019, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2019, Ediţia 17, pp. 75-77. ISBN 978-9975-75-961-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători Ediţia 17, 2019 |
||||||
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători" Ediţia a XVII-a, Chişinău, Moldova, 24-25 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
JEL: M31, I25 | ||||||
Pag. 75-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Nowodays increasing or gaining consumer confidence has become a major concern for all the companies. One of the most important factor of costumer loyalty is consumer education. Many studies have shown the strong effect it has on costumer confidence. In this article we examine how consumer education can build and enhance costumer loyalty. |
||||||
Cuvinte-cheie consumer, consumer education, loialty, consumer loialty |
||||||
|