Articolul precedent |
Articolul urmator |
712 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-03 14:19 |
SM ISO690:2012 BARBĂNEAGRĂ, Oxana, COJOCARI, Paula. Tehnici de promovare utilizate de unitatile economice. In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători , Ed. Ediţia a XVII-a, 24-25 aprilie 2019, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2019, Ediţia 17, pp. 39-41. ISBN 978-9975-75-961-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători Ediţia 17, 2019 |
||||||
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători" Ediţia a XVII-a, Chişinău, Moldova, 24-25 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
JEL: M3 | ||||||
Pag. 39-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The aim of this study is to present general information about the types of advertisement that can be implemented in the Moldovan companies in order to become more popular around the world, a factor which is important with the purpose of obtaining profit. |
||||||
Cuvinte-cheie advertisement, Grow Hacking Marketing, Neuromarketing, Programmatic Marketing |
||||||
|