Promotion techniques used by the economic units
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
712 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-03 14:19
SM ISO690:2012
BARBĂNEAGRĂ, Oxana, COJOCARI, Paula. Tehnici de promovare utilizate de unitatile economice. In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători , Ed. Ediţia a XVII-a, 24-25 aprilie 2019, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2019, Ediţia 17, pp. 39-41. ISBN 978-9975-75-961-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 17, 2019
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători"
Ediţia a XVII-a, Chişinău, Moldova, 24-25 aprilie 2019

Promotion techniques used by the economic units

Tehnici de promovare utilizate de unitatile economice

JEL: M3

Pag. 39-41

Barbăneagră Oxana, Cojocari Paula
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 decembrie 2019


Rezumat

 The aim of this study is to present general information about the types of advertisement that can be implemented in the Moldovan companies in order to become more popular around the world, a factor which is important with the purpose of obtaining profit.

Cuvinte-cheie
advertisement, Grow Hacking Marketing, Neuromarketing, Programmatic Marketing