Articolul precedent |
Articolul urmator |
610 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 15:13 |
SM ISO690:2012 DUMITRANA, Magdalena. Spiritul inovator în educaţie - efect al meditaţiei asupra istoriei educaţiei naţionale. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 81-84. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 81-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The paper pleads for a solid approach of the educational innovation issue. A free spirit, able to create in this field, is built firstly upon the self-knowledge, in this case, upon the knowledge of the history of the national education. A “new” education is efficient only if it is constructed upon the basis of the understanding of the “old” education. |
||||||
|