Inovaţia în educaţie din perspectiva personalităţii profesorului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
458 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-08 13:48
SM ISO690:2012
RUSOV, Veronica. Inovaţia în educaţie din perspectiva personalităţii profesorului. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 331-335. ISBN 978-9975-3302-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 5, 2019
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019

Inovaţia în educaţie din perspectiva personalităţii profesorului


Pag. 331-335

Rusov Veronica
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2019


Rezumat

This article addresses the problem of innovation in the school, which represents a product of a higher, primary type, of pedagogical creativity, validated by its originality and the relevance confirmed at the social level, at the scale of the system and of the education process

Cuvinte-cheie
innovation, innovation in education, innovation in