Articolul precedent |
Articolul urmator |
692 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-07 13:19 |
SM ISO690:2012 PANCO, Tatiana. Особенности реализации внеурочной деятельности в инклюзивном классе. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 220-224. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 220-224 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article discusses the features of the implementation of extracurricular activities in an inclusive class. The author identifies the conditions for creating the optimal conditions for the development of positive, strengths of each child. The tasks of extracurricular detail in an inclusive class are revealed. The author determines the most effective types of extracurricular activities, as well as the principles and stages of its implementation. |
||||||
Cuvinte-cheie Extracurricular activities, inclusive class, special educational needs |
||||||
|