Articolul precedent |
Articolul urmator |
838 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-07 22:39 |
SM ISO690:2012 PRUNICI, Elena. Tehnologii didactice de predare-învăţare-evaluare la chimie adaptate pentru integrarea elevilor cu CES în procesul educaţional. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 139-144. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 139-144 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
All pupils are able to learn, if teachers, parents, those who offers support, are able to create relevant activities meant to form their own teaching style. Pupil framed in interactive learning activities, become more independent, more conceited, it decreases the risc of schoolar drop out. Application of didactic technologies from the inclusin perspective, allows combining of individual and team work, it combines harmoniously individual and social learning. |
||||||
Cuvinte-cheie stil de învăţare, strategie didactică, tehnologie didactică, tehnici multisenzoriale, organizatorii grafici |
||||||
|