Tehnologii didactice de predare-învăţare-evaluare la chimie adaptate pentru integrarea elevilor cu CES în procesul educaţional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
838 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-07 22:39
SM ISO690:2012
PRUNICI, Elena. Tehnologii didactice de predare-învăţare-evaluare la chimie adaptate pentru integrarea elevilor cu CES în procesul educaţional. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 139-144. ISBN 978-9975-3302-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 5, 2019
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019

Tehnologii didactice de predare-învăţare-evaluare la chimie adaptate pentru integrarea elevilor cu CES în procesul educaţional


Pag. 139-144

Prunici Elena
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2019


Rezumat

All pupils are able to learn, if teachers, parents, those who offers support, are able to create relevant activities meant to form their own teaching style. Pupil framed in interactive learning activities, become more independent, more conceited, it decreases the risc of schoolar drop out. Application of didactic technologies from the inclusin perspective, allows combining of individual and team work, it combines harmoniously individual and social learning.

Cuvinte-cheie
stil de învăţare, strategie didactică, tehnologie didactică, tehnici multisenzoriale, organizatorii grafici