Valorificarea inteligențelor multiple în formarea competenței de lectură
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
758 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-10 18:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:82 (53)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Literatură (3495)
SM ISO690:2012
PAGA, Doina. Valorificarea inteligențelor multiple în formarea competenței de lectură. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 3(63), pp. 62-65. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3519771
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(63) / 2019 / ISSN 1811-5470

Valorificarea inteligențelor multiple în formarea competenței de lectură

Multiple intelligences in the formation of reading competence

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3519771
CZU: 37.016:82

Pag. 62-65

Paga Doina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2019


Rezumat

This article addresses the theories of some researchers on the role of reading in the development of literary-artistic skills (Vlad Pâslaru, Constantin Șchiopu, Paul Cornea, Maria Hadîrcă, etc.), as well as aspects from their own experience in stimulating and awakening the interest for reading.

Acest articol abordează teoriile unor cercetători despre rolul lecturii în dezvoltarea competențelor literar-artistice (Vlad Pâslaru, Constantin Șchiopu, Paul Cornea, Maria Hadîrcă, etc.), precum și aspecte din experiența proprie în stimularea și trezirea interesului pentru lectură.

Cuvinte-cheie
Literary competence, multiple intelligences, literary-artistic education, reading,

competenţă literară, inteligențe multiple, educaţie literar-artistică, lectură