Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
758 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-10 18:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:82 (53) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Literatură (3495) |
SM ISO690:2012 PAGA, Doina. Valorificarea inteligențelor multiple în formarea competenței de lectură. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 3(63), pp. 62-65. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3519771 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(63) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3519771 | ||||||
CZU: 37.016:82 | ||||||
Pag. 62-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses the theories of some researchers on the role of reading in the development of literary-artistic skills (Vlad Pâslaru, Constantin Șchiopu, Paul Cornea, Maria Hadîrcă, etc.), as well as aspects from their own experience in stimulating and awakening the interest for reading. |
||||||
Cuvinte-cheie Literary competence, multiple intelligences, literary-artistic education, reading, competenţă literară, inteligențe multiple, educaţie literar-artistică, lectură |
||||||
|