Articolul precedent |
Articolul urmator |
667 77 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 12:30 |
SM ISO690:2012 ERHAN, Reghina. Apelul la emoții în publicitate: particularități și aspecte psihosociale. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe socioumanistice, 6 august 2015, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2015, Vol.2, SSU, pp. 204-207. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova Vol.2, SSU, 2015 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova." Chișinău, Moldova, 6 august 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 204-207 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Being an important part of human’s life, the advertising became a powerful instrument in managing the public opinion. The thesis on a master's degree on "The appeal to emotions in advertising: characteristics and psychosocial aspects" is aimed to analyze efficiency in commercial advertising and social emotions, in understanding how advertising contributes to achieving the objectives set by appealing to emotions. |
||||||
|