Apelul la emoții în publicitate: particularități și aspecte psihosociale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
667 77
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 12:30
SM ISO690:2012
ERHAN, Reghina. Apelul la emoții în publicitate: particularități și aspecte psihosociale. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe socioumanistice, 6 august 2015, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2015, Vol.2, SSU, pp. 204-207.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
Vol.2, SSU, 2015
Conferința "Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova."
Chișinău, Moldova, 6 august 2015

Apelul la emoții în publicitate: particularități și aspecte psihosociale


Pag. 204-207

Erhan Reghina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2019


Rezumat

Being an important part of human’s life, the advertising became a powerful instrument in managing the public opinion. The thesis on a master's degree on "The appeal to emotions in advertising: characteristics and psychosocial aspects" is aimed to analyze efficiency in commercial advertising and social emotions, in understanding how advertising contributes to achieving the objectives set by appealing to emotions.