Comportamentul consumatorului de produse agroalimentare ecologice în contextul bioeconomiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
754 77
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 19:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.439.6+366.1 (2)
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1512)
Consumerism (156)
SM ISO690:2012
GRIGORAŞ, Maria. Comportamentul consumatorului de produse agroalimentare ecologice în contextul bioeconomiei. In: Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice, 14 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2018, Vol.50, pp. 351-355. ISBN 978-9975-64-299-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice
Vol.50, 2018
Conferința "Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice"
Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2018

Comportamentul consumatorului de produse agroalimentare ecologice în contextul bioeconomiei

CZU: 338.439.6+366.1

Pag. 351-355

Grigoraş Maria
 
State Agrarian University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2019


Rezumat

This research aims to determine the trends and current needs existing on the market of ecological agro-food products, the attitudes towards these products. In this respect, the research was focused on the following objectives: to assess whether the new generation of consumers knows what an ecological food product is and if they can make difference between the following notions: „ecological”, „bio”, „natural” and „organic”; to assess the difference of their perceptions concerning the ecological and conventional food products.

Cuvinte-cheie
Consumer perceptions, Bio product, Ecological product, Natural product, Organic product.