Articolul precedent |
Articolul urmator |
754 77 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 19:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.439.6+366.1 (2) |
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1512) |
Consumerism (156) |
SM ISO690:2012 GRIGORAŞ, Maria. Comportamentul consumatorului de produse agroalimentare ecologice în contextul bioeconomiei. In: Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice, 14 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2018, Vol.50, pp. 351-355. ISBN 978-9975-64-299-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice Vol.50, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice" Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.439.6+366.1 | ||||||
Pag. 351-355 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This research aims to determine the trends and current needs existing on the market of ecological agro-food products, the attitudes towards these products. In this respect, the research was focused on the following objectives: to assess whether the new generation of consumers knows what an ecological food product is and if they can make difference between the following notions: „ecological”, „bio”, „natural” and „organic”; to assess the difference of their perceptions concerning the ecological and conventional food products. |
||||||
Cuvinte-cheie Consumer perceptions, Bio product, Ecological product, Natural product, Organic product. |
||||||
|