Articolul precedent |
Articolul urmator |
616 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-11 04:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138 (429) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
SM ISO690:2012 CĂPĂŢÎNĂ, Alexandru, MICU, Adrian. Customer lifetime value modelling: a relational marketing approach. In: Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice, 14 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2018, Vol.50, pp. 206-208. ISBN 978-9975-64-299-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice Vol.50, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice" Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138 | ||||||
Pag. 206-208 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The actual business environment, characterized by an aggressive competition in the global market and the possibility to access a huge amount of information in real time, determines the rethink of customers’ value from marketing strategies. The goal of this paper is to emphasize some methodologies concerning customers’ lifetime value modelling techniques as a result of interactions between companies and customers on three stages: acquisition of new customers, loyalty programs for them and development in time of marketing relationships. |
||||||
|