Customer lifetime value modelling: a relational marketing approach
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
616 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-11 04:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138 (429)
Probleme generale ale comerțului. Piața (816)
SM ISO690:2012
CĂPĂŢÎNĂ, Alexandru, MICU, Adrian. Customer lifetime value modelling: a relational marketing approach. In: Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice, 14 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2018, Vol.50, pp. 206-208. ISBN 978-9975-64-299-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice
Vol.50, 2018
Conferința "Perspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economice"
Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2018

Customer lifetime value modelling: a relational marketing approach

CZU: 339.138

Pag. 206-208

Căpăţînă Alexandru, Micu Adrian
 
"Dunarea de Jos" University of Galati
 
 
Disponibil în IBN: 11 noiembrie 2019


Rezumat

The actual business environment, characterized by an aggressive competition in the global market and the possibility to access a huge amount of information in real time, determines the rethink of customers’ value from marketing strategies. The goal of this paper is to emphasize some methodologies concerning customers’ lifetime value modelling techniques as a result of interactions between companies and customers on three stages: acquisition of new customers, loyalty programs for them and development in time of marketing relationships.