Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
891 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-23 10:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:159.9 (4) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Psihologie (3397) |
SM ISO690:2012 CRĂCIUN, Claudia. Jocul didactic – formă eficientă de instruire interactivă. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2018, nr. 2(33), pp. 94-97. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(33) / 2018 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:159.9 | ||||||
Pag. 94-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formele interactive de instruire majorează substanțial eficiența însușirii de către studenți și masteranzi a materiei, fapt ce solicită fiecărui cadru didactic să le aplice cât mai frecvent. Printre formele preferate de către studenți și masteranzi este jocul didactic. Autorul acestui articol a elaborat jocul didactic „Pasiansul temperamentelor”, aplicabil în cadrul disciplinei „Psihologia comunicării” la tema „Influența tipului de temperament asupra comportamentul comunicativ”. Pe parcursul a douăzeci și șase de ani autorul a practicat acest joc cu diferite categorii de studenți, masteranzi, maturi – participanți la trening-uri și seminare și, de fiecare dacă, această formă de instruire interactivă era aprobată de participanți. Materialul propune descrierea acestui joc didactic cu specificarea particularităților didactice ale fiecărei etape. |
||||||
Cuvinte-cheie joc didactic, instruire interactivă, student/masterand, tip de temperament, comportament comunicativ, teaching game, interactive training, student/master student, temperament type, communicative behaviour |
||||||
|