Articolul precedent |
Articolul urmator |
627 0 |
SM ISO690:2012 ЯНИОГЛО, Мария. К вопросу о комплексном применении современных методов обучения в контексте пассивного и активного познания. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul II, pp. 111-117. ISBN 978-9975-76-134-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul II, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 111-117 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reveals the role of the ways of knowing, which is based on the student in the learning process. Success of teaching crucially depends on the direction and the intrinsic activity of the students, the nature of their activities. The degree of autonomy and creativity are an important criterion for the selection of teaching methods. Effective use of active teaching methods is necessary for their complex purposeful application. |
||||||
Cuvinte-cheie active or passive ways of knowing, active teaching methods, interactive teaching, interactive teaching methods |
||||||
|