Subiect-obiectul în cunoaşterea şi creaţia artistico-plastică: referiri specifice pentru învăţământul artistic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
929 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-16 22:28
SM ISO690:2012
ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Subiect-obiectul în cunoaşterea şi creaţia artistico-plastică: referiri specifice pentru învăţământul artistic. In: Valorile moral-spirituale ale educaţiei. : In memoriam Mihail Terentii, 3-4 aprilie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, pp. 166-169. ISBN 978-9975-48-069-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorile moral-spirituale ale educaţiei. 2015
Simpozionul "Valorile moral-spirituale ale educaţiei:"
Chişinău, Moldova, 3-4 aprilie 2015

Subiect-obiectul în cunoaşterea şi creaţia artistico-plastică: referiri specifice pentru învăţământul artistic


Pag. 166-169

Arbuz-Spatari Olimpiada
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2019


Rezumat

Among the peculiarities of knowledge and artistic creation enroll consider: unity of objective and subjective, creative and reflection, emotional and rational, contained in the work of art; custom character creation and knowledge; specific expressive language and reflexivity, reflexivity higher expressiveness and natural objects; specifically how to spiritualize reality and restore likeness – in the context of its dialectic surprise, the complex interplay between art, science, technology and life; – mirrored aspects of knowledge and artistic creation.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Arbuz-Spatari, O.</dc:creator>
<dc:date>2015</dc:date>
<dc:description xml:lang='en'><p>Among the peculiarities of knowledge and artistic creation enroll consider: unity of objective and subjective, creative and reflection, emotional and rational, contained in the work of art; custom character creation and knowledge; specific expressive language and reflexivity, reflexivity higher expressiveness and natural objects; specifically how to spiritualize reality and restore likeness &ndash; in the context of its dialectic surprise, the complex interplay between art, science, technology and life; &ndash; mirrored aspects of knowledge and artistic creation.</p></dc:description>
<dc:source>Valorile moral-spirituale ale educaţiei.  () 166-169</dc:source>
<dc:title>Subiect-obiectul &icirc;n cunoaşterea şi creaţia artistico-plastică: referiri specifice pentru &icirc;nvăţăm&acirc;ntul artistic</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>