Limbajul – valoare educaţională în contextul existenţei umane
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
516 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-10 14:17
SM ISO690:2012
POPA, Ludmila. Limbajul – valoare educaţională în contextul existenţei umane. In: Valorile moral-spirituale ale educaţiei. : In memoriam Mihail Terentii, 3-4 aprilie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, pp. 162-166. ISBN 978-9975-48-069-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorile moral-spirituale ale educaţiei. 2015
Simpozionul "Valorile moral-spirituale ale educaţiei:"
Chişinău, Moldova, 3-4 aprilie 2015

Limbajul – valoare educaţională în contextul existenţei umane


Pag. 162-166

Popa Ludmila
 
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2019


Rezumat

L'article configures le contexte de l'existence humaine comme dimension de la coévolution: MOI – contexte, par le prisme du langage (la valeur éducationnelle), ce qui rend la connaissance, la communication, en général, l’activité entière consciente, identifié dans le cadre d'exigences. L'idée est promue conformément à la Théorie de la hiérarchie des valeurs, appelée la théorie de la hiérarchie des besoins humains, élaborée par le psychologue humaniste américain, Abraham Maslow.