Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
815 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-04 22:49 |
SM ISO690:2012 CONSTANTINOVA, Svetlana. Моделирование ситуаций общения в учебном процессе с учетом психодинамических свойств учащихся
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 9(29), pp. 82-86. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(29) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 82-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este analizată literatura psihopedagogică, fiind generalizată experienţa acumulată privind utilizarea
caracteristicilor psihodinamice ale persoanei. Aceste caracteristici îl ajută pe profesor să reducă la minim eşecurile şi
erorile, care sunt inevitabile în procesul de instruire. Luarea în consideraţie a calităţilor mintale, şi anume a temperamentului,
permite a face procesul de instruire al elevilor mai eficient. |
||||||
|