Proiectul – metodă modernă de evaluare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
726 51
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 14:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14 (887)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
BULAT-GUZUN, Ana. Proiectul – metodă modernă de evaluare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 1(107), pp. 6-8. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(107) / 2018 / ISSN 1810-6455

Proiectul – metodă modernă de evaluare

The Project as a Modern Assessment Method

CZU: 378.14

Pag. 6-8

Bulat-Guzun Ana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 octombrie 2019


Rezumat

În contextul demersului bazat pe competenţe, proiectul constituie, datorită complexităţii sale, un instrument de evaluare reprezentativ. Individual sau de grup, proiectul traversează o suită de etape din momentul conceperii şi până la evaluarea sa. Aplicarea acestuia mizează pe schimbări esenţiale referitoare la rolul profesorului şi al studenţilor. Profesorul modern optează pentru evaluare prin intermediul proiectului grație finalităţilor acestuia: a spori autonomia, responsabilitatea, iniţiativa şi activitatea studenţilor, plasându-i într-un context social exterior sălii de curs.

Abstract: In the context of the competence-based approach to teaching and learning, the project is a representative assessment tool due to its complexity. Whether individual or group-centered, the project goes through a number of stages from the moment of conception until its assessment. The use of projects in teaching practice relies on essential role changes for both teacher and students. The modern teacher opts for project-based assessment due to its end goals: increasing student autonomy, responsibility, initiative, and activity, by placing them in a social context external to the classroom.

Cuvinte-cheie
proiect, evaluare, competențe.,

project, assessment, competencies.