Teaching/learning economical terms through games
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
2217 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 19:54
SM ISO690:2012
COZARI, Ana, ARACHELOV, Maria. Teaching/learning economical terms through games. In: Economie. : Lucrări ştiinţifice, 1-2 iunie 2010, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 125-128. ISBN 978-9975-64-194-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie. 2011
Seminarul "Economia sectorului agroalimentar – realizări şi perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 iunie 2010

Teaching/learning economical terms through games


Pag. 125-128

Cozari Ana, Arachelov Maria
 
State Agrarian University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 octombrie 2019


Rezumat

„Predarea/ învăţarea termenilor economici prin intermediul jocului” este articolul în care autorii, Cozari Ana şi Arachelov Maria, îşi propun drept scop să dinamizeze şi să utilizeze metode didactice în procesul predării/învăţării terminologiei economice în cadrul orelor de limbă engleză şi română. Este bine cunoscut faptul că prin intermediul jocului rata cointeresării studenţilor este mai mare decît prin simpla prezentare a informaţiei economice şi a terminologiei. Jocurile permit atît actualizarea vocabularului studiat anterior, dar şi introducerea celui nou. Acest lucru contribuie la o mai bună asimilare a terminologiei noi şi ,ca rezultat, acest fapt uşurează memorizarea terminologiei economice şi utilizarea ei adecvată. Jocurile necesită instrucţiuni minime, dar clare, iată de ce studenţii le înţeleg mai leger. Totodată, ele ajută profesorii să omogenizeze clasa, în cazul în care există studenti cu diferite nivele de cunoaştere a limbii.

Cuvinte-cheie
Termeni Economici, Instrumente Analitice, Concept Tehnic, Jocuri Didactice

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Cozari, A.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Agrară de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Arachelov, M.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Agrară de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>Teaching/learning economical terms through games</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2011</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-64-194-4</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>Termeni Economici</subject>
<subject>Instrumente Analitice</subject>
<subject>Concept Tehnic</subject>
<subject>Jocuri Didactice</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2011</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>&bdquo;Predarea/ &icirc;nvăţarea termenilor economici prin intermediul jocului&rdquo; este articolul &icirc;n care autorii, Cozari Ana şi Arachelov Maria, &icirc;şi propun drept scop să dinamizeze şi să utilizeze metode didactice &icirc;n procesul predării/&icirc;nvăţării terminologiei economice &icirc;n cadrul orelor de limbă engleză şi rom&acirc;nă. Este bine cunoscut faptul că prin intermediul jocului rata cointeresării studenţilor este mai mare dec&icirc;t prin simpla prezentare a informaţiei economice şi a terminologiei. Jocurile permit at&icirc;t actualizarea vocabularului studiat anterior, dar şi introducerea celui nou. Acest lucru contribuie la o mai bună asimilare a terminologiei noi şi ,ca rezultat, acest fapt uşurează memorizarea terminologiei economice şi utilizarea ei adecvată. Jocurile necesită instrucţiuni minime, dar clare, iată de ce studenţii le &icirc;nţeleg mai leger. Totodată, ele ajută profesorii să omogenizeze clasa, &icirc;n cazul &icirc;n care există studenti cu diferite nivele de cunoaştere a limbii.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>