Aprecierea gradului de satisfacţie a clienţilor faţă de produsele întreprinderii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
557 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 01:03
SM ISO690:2012
BURBULEA, Rodica. Aprecierea gradului de satisfacţie a clienţilor faţă de produsele întreprinderii. In: Economie. : Lucrări ştiinţifice, 1-2 iunie 2010, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 27-32. ISBN 978-9975-64-194-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie. 2011
Seminarul "Economia sectorului agroalimentar – realizări şi perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 iunie 2010

Aprecierea gradului de satisfacţie a clienţilor faţă de produsele întreprinderii


Pag. 27-32

Burbulea Rodica
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 octombrie 2019


Rezumat

Whatever the scope of the undertaking in the efforts they make to improve the quality of decisions, benefiting from the contribution of marketing research. Marketing research is an important aid to marketing decision makers, providing them with necessary information at all stages of decision making.

Cuvinte-cheie
-