Proiectarea unui website comercial pentru iniţierea unei afaceri
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
616 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 12:51
SM ISO690:2012
EMANDEI, Angela. Proiectarea unui website comercial pentru iniţierea unei afaceri. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.1, pp. 55-56. ISBN 978-9975-45-588-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.1, 2019
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019

Proiectarea unui website comercial pentru iniţierea unei afaceri


Pag. 55-56

Emandei Angela
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 22 septembrie 2019


Rezumat

Conform Organizației Economice de Cooperare şi Dezvoltare (OECD), comerțul electronic (ecommerce) reprezintă desfășurarea unei afaceri prin intermediul rețelei internet, vânzarea de bunuri și servicii având loc offline sau online. Acesta include : poșta electronică, cataloage electronice, sisteme suport pentru comerțul cu mărfuri și servicii, sisteme suport pentru preluarea de comenzi, logistică și tranzacții, sisteme de raportare statistică și informații pentru management. În prezent, și în Republica Moldova, comerțul electronic beneficiază de o poziție strategică în dezvoltarea economiei, atât la nivel național cât și internațional, evidențiind rolul întreprinderilor mici și mijlocii.

Cuvinte-cheie
E-commerce, website, Internet, oportunităţi, mediul economic