Articolul precedent |
Articolul urmator |
616 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 12:51 |
SM ISO690:2012 EMANDEI, Angela. Proiectarea unui website comercial pentru iniţierea unei afaceri. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 26-29 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: 2019, Vol.1, pp. 55-56. ISBN 978-9975-45-588-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.1, 2019 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 26-29 martie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 55-56 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conform Organizației Economice de Cooperare şi Dezvoltare (OECD), comerțul electronic (ecommerce) reprezintă desfășurarea unei afaceri prin intermediul rețelei internet, vânzarea de bunuri și servicii având loc offline sau online. Acesta include : poșta electronică, cataloage electronice, sisteme suport pentru comerțul cu mărfuri și servicii, sisteme suport pentru preluarea de comenzi, logistică și tranzacții, sisteme de raportare statistică și informații pentru management. În prezent, și în Republica Moldova, comerțul electronic beneficiază de o poziție strategică în dezvoltarea economiei, atât la nivel național cât și internațional, evidențiind rolul întreprinderilor mici și mijlocii. |
||||||
Cuvinte-cheie E-commerce, website, Internet, oportunităţi, mediul economic |
||||||
|