Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
822 93 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 18:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2 (74) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4072) |
SM ISO690:2012 NEDELCU, Anca. Pedagogia mediului de învăţare. Despre şcoala primitoare şi ”al treilea profesor”. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 3(115), pp. 20-24. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(115) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2 | ||||||
Pag. 20-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă accente actuale cu privire la noile spaţii de învăţare destinate elevilor de azi. Se invocă necesitatea scoaterii clasei în afara pereţilor, „naturalizării” spaţiilor de învăţare, nevoia de multiperspectivitate, de flexibilitate, de calitate şi siguranţă, de „digitalizare”. Într-o nouă pedagogie a mediului educaţional, se propun restructurări de substanţă, valorificarea organică a tehnologiilor moderne în demersurile didactice, toate acestea pentru amplificarea experienţelor formative, pentru ca elevii să se simtă bine şi în siguranţă la şcoală. |
||||||
Cuvinte-cheie şcoală primitoare şi prietenoasă, mediu de învățare, multiperspectivitate, digitalizare, friendly and welcoming school, study environment, multiple perspectives, Digitalization |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Nedelcu, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea din Bucureşti, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Pedagogia mediului de învăţare. Despre şcoala primitoare şi ”al treilea profesor”</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject>şcoală primitoare şi prietenoasă</subject> <subject>mediu de învățare</subject> <subject>multiperspectivitate</subject> <subject>digitalizare</subject> <subject>friendly and welcoming school</subject> <subject>study environment</subject> <subject>multiple perspectives</subject> <subject>Digitalization</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.013.2</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-06-30</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul prezintă accente actuale cu privire la noile spaţii de învăţare destinate elevilor de azi. Se invocă necesitatea scoaterii clasei în afara pereţilor, „naturalizării” spaţiilor de învăţare, nevoia de multiperspectivitate, de flexibilitate, de calitate şi siguranţă, de „digitalizare”. Într-o nouă pedagogie a mediului educaţional, se propun restructurări de substanţă, valorificarea organică a tehnologiilor moderne în demersurile didactice, toate acestea pentru amplificarea experienţelor formative, pentru ca elevii să se simtă bine şi în siguranţă la şcoală.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article introduces a number of current accents concerning new types of study space for the pupils of today. Arguments are made in favor of taking the classroom outside school walls, ‘naturalizing’ study spaces, the need for multiple perspectives, flexibility, quality, security, and digitalization. A new pedagogy of study environment proposes core restructuring and an organic exploration of modern technologies in teaching activities. Both are meant to amplify formative experiences in order for the students to feel good and feel secure in school.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>